BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 25 august 2009

Femei proaste 1: Fondul de ten

Nu imi place fondul de ten la femei. In primul rand, imi murdereste asternuturile cand vreo domnitza se baga cu muia in cersaf sa nu auda vecinii ca tzipa. Asta ar fi aspectul practic.
Mai important e insa aspectul estetic. Unele arata ca dracu. Am vazut zilele trecute o fufa bogata (dupa telefon si târlici) care semana cu Data din Star Trek. Pe cat de bogata, pe atat de proasta parea. I se vedea conturul clar, pe linia maxilarului. Era o diferenta scarboasa de culoare intre obraz si pielea naturala care se vedea pe gat in jos. Daca tot pui cu lopata, macar fa-te dracu' si pe gat, pe partea descoperita de decolteu, pe ceafa.. sa fie uniform. Am auzit cum ca fondul de ten te protejeaza de vant si alte mizerii sau impuritati. Fata asta parca se pregatea sa râme in groapa de gunoi sa-si caute cerceii.
Am avut femeie care dimineata cand se trezea se intorcea cu spatele, chipurile sa o apuc de tzâtze si s-o fut pe la spate. Ea de fapt isi lua intre timp oglinda din poseta incepea sa se fardeze, nu cumva sa-i zaresc ridurile. Apoi se intorcea si spunea "ce bine a fost". Nu stiam daca se refera la ritualul afroditic sau la futai. Nu ca mi-ar fi pasat prea tare.
Revenind la femeia care semana cu Data din Star Trek, cel mai tare a fost dupa ce a vorbit vreo 2 minute la telefon. I-a ramas pe obraz o forma de Nokia 8800, de toata frumusetea. "Scuze.. nu mai aveti ceva pe fatza!." "Poftim?" "Pe fatza..". A scos agitata oglinda din poseta si.... :))





2 comentarii:

Anonim spunea...

ce-ai ma cu fondu' de ten ! vedea-te-as si pe tine pizda cu ten naspa! hai ca daca ma enervezi iti dezvalui identitatea secreta !!!!

Under Covor spunea...

fonduld e ten e ok. nu pus cu lopata oaieee